Kavun Radyo

Müzik yaşamımın ayrılmaz bir parçası. Maalesef  ne sesim bir kargadan daha güzel ne de en ufak bir müzik aleti bile çalacak kadar yetenekliyim. Ben sadece iyi bir dinleyici olmaya çalışıyorum. Güzel olan herşeyi tarz ayırt etmeden dinlerim. Bu nedenle zaman zaman Bülent Ersoy bile dinlerken bulabilirsiniz beni. Hele bir doğum günüm bana geldiğin gün vardır ki beni benden alır. Eski şarkıları da severim,yaş ilerleyince galiba insan eskileri daha çok sevmeye başlıyor. Maalesef ben de o dönemlerdeyim , anladım ki bundan kaçış yok :)

İşyerimde bilgisayarımı mp3 ile doldurmak istemediğimden ve de ne çalacağını bilmeden dinlemenin daha zevkli olduğunu düşündüğümden online müzik dinleme sitelerini seviyorum. Hele ki playlist kendiliğinden çalıyorsan tadından yenmez oluyor. Uzun süredir mynet kavun radyo dinliyorum. Birkaç radyo seçeneği var, ben bu aralar nostaljiyi dinliyorum. Tavsiye ederim efendim kulaklarınızın pası silinsin :)

Kavun radyo

0 yorum:

Yorum Gönder